მნიშვნელოვანი განცხადება

                                                             

ძვირფასო მოხმარებლებო,

გვსურს გაცნობოთ, აშშ-ს აღმოსავლეთისა და მექსიკის ყურის სანაპიროების პორტებში შრომითი ურთიერთობების შესაძლო დარღვევების შესახებ. Longshoremen’s International Association (ILA)-ს და შეერთებული შტატების საზღვაო ალიანსს (USMX) შორის დადებული ამჟამინდელი კონტრაქტის ვადა, იწურება 2024 წლის 30 სექტემბერს. წინასწარი ინფორმაციით მოსალოდნელია გაფიცვა, რაც მნიშვნელოვნად შეაფერხებს პორტის ოპერაციებს, ასევე გამოიწვევს ტვირთების გადაადგილების შეფერხებას, განსაკუთრებით ჩვენს NY/NJ, GA Savannah და TX Houston საექსპორტო ცენტრებში.

ლოგისტიკურ ქსელში შესაძლო ჯაჭვური რეაქციის გათვალისწინებით, ჩვენი კატეგორიული რეკომენდაციაა რომ დღეიდან არ განახორციელოთ სატრანსპორტო საშუალებების შეძენა, რომლებიც უნდა გაიგზავნოს ზემოთ ჩამოთვლილი პორტების მიმართულებით! ამ მიმართულებით სატრანსპორტო საშულებების შეძენა დაკავშირებული იქნება დიდ ხარჯებთან, ამ ხარჯების დაფარვა სრულად დაგეკისრებათ თქვენ! ჩვენს საწყობებში ავტომანქანების შენახვის შესაძლებლობა შეზღუდულია, შესაძლოა საერთოდ არ იყოს ადგილები, შესაბამისად გაფიცვის პერიოდში შეძენილი ავტომანქანების გადაადგილება ვერ მოხდება ჩვენი საწყობების მიმართულებით, ამ პერიოდში შეძენილი ავტომანქანების შენახვის შედეგად წარმოშობილი ყველა ხარჯი სრულად დაგეკისრებათ თქვენ!

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ რომ გაფიცვის შემთხვევაში, მისი ხანგრძლივობის პროგნოზირება რთულია. გაფიცვის პერიოდის დასრულების შემდგომ, შეფერხების დასარეგულირებლად საჭირო იქნება დიდი პერიოდი, მანქანები არ განიხილება პრიორიტეტულ ტვირთად, პირველ რიგში გადაიზიდება მაღალი პრიორიტეტის ტვირთები.

ასევე მოსალოდნელია, რომ გაიზრდება დაყოვნებისა და შეფერხების ხარჯები, თუ ტვირთი მგანსაზღვრულ დროზე დიდხანს დარჩება ტერმინალებში.

საზღვაო გადამზიდი კომპანიები კატეგორიულად მოუწოდებენ მომხმარებლებს, რომ კონტეინერები გადააადგილონ 1 ოქტომბრამდე, რადგან ისინი, კონტეინერ მზიდზე ან გაფიცვიდან წარმოშობილ სხვა მესამე მხარის გადასახადებს/ხარჯებს არ დაფარავენ. გარდა ამისა, ზოგიერთმა საზღვაო გადამზიდავმა კომპანიამ უკვე დააწესა დამატებითი გადასახადი, საშუალოდ $1000-ის ოდენობით, მაგრამ Maersk-მა, მოსალოდნელი შეფერხებებისა და გაზრდილი ხარჯების გამო, დამატებითი გადასახადის სახით გამოაცხადა თითქმის $4000 -ის ოდენობის თანხა.

ჩვენ ყურადღებით ვაკვირდებით ამ სიტუაციას და გაგიზიარებთ მოვლენების განვითარების მიმდინარეობას.

მადლობა ყურადღებისთვის.

2024-09-24 Возможное влияние забастовки ILA на порты Восточной и Мексиканского залива США

Уважаемые клиенты,

Мы хотели бы сообщить вам о возможном нарушении трудовых отношений в портах Восточной и Мексиканского залива США. Текущий контракт между Международной ассоциацией грузчиков (ILA) и Морским альянсом США (USMX) истекает 30 сентября 2024 года. Если произойдет забастовка, она может существенно нарушить работу порта, что может привести к задержкам в перемещении грузов, особенно в наших экспортных центрах NY/NJ, GA Savannah и TX Houston.

Учитывая возможную цепную реакцию в логистической сети, мы настоятельно рекомендуем вам не покупать транспортные средства, которые отправляются на эти порты, с этого момента! это может быть связано с большими расходами, которые будут вашей ответственностью! Наши склады имеют очень ограниченные или нулевые возможности для хранения транспортных средств и контейнеров во время забастовки, и мы не можем взять на себя ответственность за любые дополнительные сборы за хранение, понесенные в этот период.

Обратите внимание что, если забастовка случится, ее продолжительность трудно предсказать. После окончания забастовки потребуется длительный период для устранения задержек, приоритетным грузом не будут считаться автомобили, будут сперва отправлены грузы высокого приоритета.

Также ожидается рост расходов на задержку и простой, если груз будет находиться на терминалах дольше, чем предполагалось.

Судоходные компании настоятельно рекомендуют клиентам переместить свои контейнеры до 1 октября, поскольку они не будут покрывать дополнительные сборы за шасси или другие сторонние сборы, связанные с забастовкой. Кроме того, некоторые судоходные компании уже ввели надбавки, в среднем $1000, но Maersk объявила о надбавке почти до $4000 из-за ожидаемых сбоев и увеличения расходов.

Мы внимательно следим за этой ситуацией и будем держать вас в курсе любых новых событий.

Спасибо за внимание.

2024-09-24 Potential ILA Strike Impact on U.S. East and Gulf Coast Ports
Dear Clients,

We would like to inform you of a potential labor disruption at U.S. East and Gulf Coast ports. The current contract between the International Longshoremen’s Association (ILA) and the United States Maritime Alliance (USMX) is set to expire on September 30, 2024. Should a strike occur, it may significantly disrupt port operations, potentially leading to delays in cargo movement, particularly at our NY/NJ, GA Savannah, and TX Houston export hubs.

Given the possible chain reaction across the logistics network, we strongly recommend that you do not buy vehicles destined for these ports effective immediately. Our warehouses have very limited to no capacity to store vehicles and containers during the strike, and we cannot assume responsibility for any additional storage fees incurred during this period.

Please note that if a strike takes place, it is difficult to predict its duration. Once resolved, it will take an extended period to clear the backlog, with priority given to high-importance shipments.

Detention and demurrage costs are also expected to rise if cargo is held at terminals longer than anticipated. Shipping lines have urged customers to move their containers before October 1, as they will not cover additional chassis or third-party fees related to the strike. Additionally, some shipping lines have already introduced surcharges, averaging $1,000 but Maersk announced surcharge up to almost $4000 due to anticipated disruptions and increased costs.
We are closely monitoring this situation and will keep you updated with any new developments.

Thank you for your attention.

     

 

CARLINE